28.12.09

Adelaide Monteiro



Bebo-te cun las manos
Beiso-te cun ls uolhos
I acarino-te cun l cuorpo
Quando por ti adrento
Me meto.
Mar de scuma, rebuolto
Transparente, berde
Aroma de beisos
Fuorça de abraços
Scanho de seda
Adonde me deito.
Mar, mar!
Mar tan eimenso
Paquete de cristal feito
Que me lhieba a biajar...
Cuntigo you scapo
Cuntigo you torno
An tou airico lebe.
Nas óndias de l tou pélo
Mar amado, me perdo...



...me perdo de Adelaide Monteiro no blog - froles mirandesas


Adelaide, spero que nun se amporte de partilhar cun todos ls que besitan l nadir, la sue poesie i l sou froles mirandesas. You quedei apaixonada quando l'ancontrei.

Oubrigada


Margarida



esta pequena missiva para a Adelaide consegui escreve-la em Mirandês, usando a ferramenta para tradução que pode ser encontrada no blog froles mirandesas.

Imagem: B READ

3 comentários:

adelaide monteiro disse...

La anternete ye ua cousa fabulosa. Anton nun ye que you cheguei eiqui sien me dar de cuonta!
Ye ua grande honra para mi que me leiades i star eiqui al pie de scritores que tanto admiro.
Podeis besitá-me tamien ne l miu blog an Pertués https://www.adelaide-monteiro.blogspot.com
Muito oubrigada

Adelaide Monteiro

Nadir disse...

oubrigada Adelaide, you ye que quedei mui feliç por a tener ancontrado l si. Gusto mui de l sou blog. Bolte siempre a besitar-me, ye un prazer.

margarida

adelaide monteiro disse...

Hei-de bolber siempre que yá tengo l buosso blog an faboritos.
Anque nun deixe quementário, you andarei porqui.

Beisicos,

Delaide